Реклама підкреслюватиме фінансові інновації, що здійснюються за допомогою криптовалют, та підвищуватиме обізнаність про заходи та лобістські зусилля Coinbase.
Американська криптовалютна біржа Coinbase розгортає чергову національну рекламну кампанію в Америці, яка фокусується на "критичній" ролі, яку криптовалюта відіграватиме в модернізації світової фінансової системи.
У своєму блозі від 22 травня компанія виклала план нової кампанії "Рухаючи Америку вперед", яка розпочнеться з серії з чотирьох різних рекламних роликів за участю генерального директора Coinbase Брайана Армстронга (Brian Armstrong). Ці ролики здебільшого транслюватимуться під час "популярних недільних шоу" на американському телебаченні, а деякі з них також з’являться в рекламних паузах під час фінальних матчів НБА.
"Coinbase запускає Crypto: Рухаючи Америку вперед", національну кампанію, покликану пояснити критичну роль криптовалют як базової технології, яка оновить світову фінансову систему", — зазначили в компанії.
Цього тижня у Вашингтоні стартує нова телевізійна кампанія, яка пояснює, як криптовалюта рухає Америку вперед і чому це найважливіша технологія, яку ми маємо для створення більшої економічної свободи.
Настав час оновити систему. Криптовалюта може допомогти.
Кампанія також зосередиться на прийнятті криптовалют і блокчейну за кордоном, зокрема в Китаї, оскільки фірма прагне підкреслити, що "глобальне економічне лідерство і національна безпека США опиняться під загрозою, якщо США поступляться своєю роллю у створенні технології, яка стане центральною у світовій фінансовій інфраструктурі".
Рекламні ролики називаються "Історія грошової ініціативи", "Stand With Crypto Day", "Реальні люди використовують криптовалюту для реальних потреб" і "Стан криптосаміту", прем’єра кожного з них відбудеться протягом чотирьох окремих тижнів.
Рекламна кампанія History of Money Initiative "досліджує історичну хронологію валюти, від кіз у 10 000 році до н.е. до криптовалют сьогодні", а також включатиме настінну кампанію на Уолл-стріт, яка "візуально документує роботу історика", та "броньовану інкасаторську машину, що перетворилася на мобільний білборд".
Реклама "Stand With Crypto Day" просуватиме майбутній лобістський захід, який організовує фірма.
Захід відбудеться 19 липня у Вашингтоні, округ Колумбія, і складатиметься з представників крипто-спільноти, які виступатимуть за "дружню до криптовалют політику зі своїми відповідними членами Конгресу".
Останні дві реклами, "Реальні люди використовують криптовалюту для реальних потреб" та "Стан криптовалюти на саміті", розповідають про те, як люди використовують криптовалюту для "досягнення економічної свободи", а також рекламують черговий захід Coinbase, що відбудеться 22 червня в Нью-Йорку.
Остання кампанія слідує за аналогічною рекламою цього року від Coinbase, присвяченою темі модернізації фінансових технологій за допомогою криптовалют.
У березні компанія випустила рекламу на YouTube під назвою "Настав час оновити фінансову систему", а в лютому 2022 року під час Суперкубка НФЛ транслювала рекламу, що містила QR-код, який можна було відсканувати, і який приводив користувачів на промо-сторінку з розіграшами BTC.
Фірма також активізувала свої лобістські зусилля.
12 травня фірма запустила Глобальну консультативну раду, до якої увійшли кілька колишніх американських законодавців та лідерів галузі. Мета групи — орієнтуватися у "все більш складному та мінливому" крипто-ландшафті на глобальному рівні.
У лютому вона також запустила низову політичну кампанію в США під назвою "#Crypto435", яка спрямована на те, щоб голоси користувачів криптовалют були почуті у всіх 435 округах Конгресу.
Акції Coinbase Global Inc зросли на 7,56% за останні 24 години і на момент написання статті торгувалися на рівні $61,07, згідно з даними Google Finance.