Ринок невзаємозамінних токенів (NFT) GameStop був запущений у липні 2022 року під час "ведмежого" ринку криптовалют. Незважаючи на те, що GameStop є традиційною ігровою організацією Web2, вона досягла успіху на цій платформі насамперед завдяки стратегіям дистрибуції, які вони використовували для залучення користувачів Web2 та Web3 на ринок.
Зростання кількості ігор, що дозволяють заробляти гроші, та GameFi на бичачому ринку 2021 року викликало чутки наприкінці того ж року, зокрема про те, що GameStop працює з ImmutableX над створенням NFT-платформи. GameStop мав перевагу зрілої ігрової екосистеми, особливо в Сполучених Штатах, до якої він міг підключитися.
Сформована геймерська екосистема та відносини з творцями та ігровими студіями в поєднанні з лідерством ImmutableX у Web3 створили підґрунтя для продуманого запуску NFT-маркетплейсу.
Як GameStop здобув популярність?
Якщо коротко, то GameStop хотіла переосмислити себе через занепад бізнесу. Їй також потрібно було зробити крок у майбутнє, а що може бути краще, ніж заробити на іграх Web3, які, за прогнозами, домінуватимуть в ігровій індустрії в найближчі роки.
Коли GameStop, одна з найбільших платформ роздрібної торгівлі відеоіграми, запустила власний децентралізований маркетплейс у 2022 році, навколо нього було багато галасу. Одразу після запуску обсяг торгів на ньому значно перевищив обсяг торгів конкурента Coinbase, незважаючи на 2,25% комісію за користування платформою.
Більше того, GameStop співпрацював з платформою другого рівня ImmutableX для розгортання, і перший тиждень продажів приніс 7,2 мільйона доларів.
Що отримують користувачі, беручи участь у NFT-маркетплейсі GameStop?
Існують такі платформи, як OpenSea, Coinbase NFT marketplace та багато інших, де користувачі можуть купувати і продавати NFT. Світ звернув увагу на маркетплейс GameStop NFT, оскільки він сформулював розумну стратегію та використав існуючу дистриб’юторську мережу для кращої доступності та зручності для користувачів.
Однією з найбільших переваг, які мають компанії з Web2 над стартапами з Web3, є наявна клієнтська база. Для такого гіганта, як GameStop, будь-яка нова пропозиція може бути розповсюджена серед їхніх клієнтів, що зіграло ключову роль у тому, що протягом першого тижня обсяг продажів був вищим, ніж у Coinbase.
Другим найбільш вражаючим моментом запуску стало стратегічне партнерство, яке додало цінності користувацькій базі, а також пояснювальні відеоролики, супутні продукти та ініціативи спільноти. Деякі ключові особливості ринку для користувачів і колекціонерів полягають у наступному:
- Зрозумілі відео з інструкціями, наприклад, як підключити гаманець до GameStop NFT, як купувати NFT на маркетплейсі GameStop NFT тощо. Користувачам буде легше зареєструватися на платформі, коли вони переглянуть відео з інструкціями.
- Користувачі маркетплейсу GameStop отримують гаманець з функціями швидкого нарощування. Користувачі можуть безкоштовно конвертувати фіатну валюту в Ефір (ETH) без необхідності проходити через біржу.
- Безпроблемний клієнтський шлях, подібний до Web2, — це те, чого користувачі можуть очікувати від маркетплейсу GameStop. Web3 страждав від безлічі точок дотику при входженні в систему і тертя в процесі взаємодії з клієнтом. Клієнтський шлях GameStop дозволяє користувачам зосередитися на ігровому досвіді.
- Процес карбування NFT на 100% не містить газів і є вуглецево-нейтральним.
- Ігрові колекції Web3 пропонують інтегрований досвід для геймерів.
Яку користь GameStop отримав від цього ринку?
Щоб зрозуміти привабливість і зростання платформ маркетплейсів GameStop, потрібно спочатку зрозуміти фундаментальну причину, чому будь-яка екосистема хоче створити маркетплейс.
Для того, щоб будь-який економічний механізм функціонував безперебійно, необхідно створити процвітаючу систему торгівлі та обміну. Однією з основних переваг компаній Web3, поряд з децентралізацією, є отримання доходів за допомогою різних економічних моделей, в яких NFT відіграють життєво важливу роль.
Посібник для початківців про те, як шортити біткойн та інші криптовалюти
Що таке шортинг криптовалют і як він працює? Короткі продажі зазвичай асоціюються з фондовим ринком. Однак інвестори також можуть продавати біткойн (BTC)…
Посібник для початківців про різні типи мереж блокчейн
Блокчейн — це розподілений, незмінний реєстр, який робить запис транзакцій та управління активами (як матеріальними, так і нематеріальними) в…
Algorand (ALGO): Посібник для початківців з децентралізованої технології блокчейн
Algorand — це автономна, децентралізована блокчейн-мережа. Вона пропонує широкий спектр безпечних, ефективних і масштабованих додатків. Вона була…
Посібник для початківців зі стратегій торгівлі криптовалютою
Останніми роками посилилася тенденція включення фінансових установ до своїх портфелів криптовалют. Перші чисті цифрові активи, які були включені в…
Посібник для початківців про NBA Top Shot NFT
Сукупний обсяг продажів NBA Top Shot NFTs впав на 99% від свого піку в лютому 2021 року. NBA Top Shot — це ринок невзаємозамінних токенів (NFT), який…
Місце, де можна купувати, продавати і торгувати NFT, має вирішальне значення, що є основною проблемою, яку намагаються вирішити маркетплейси. Однак ринки можуть бути більш ефективними у створенні цілеспрямованого підходу до того, що користувачі можуть купувати і продавати. Тому ринок невзаємозамінних токенів, орієнтований на ігри, запущений ігровим гігантом, допоможе створити кращі мережеві ефекти завдяки нішевим активам для нішевої бази користувачів.
Як користуватися маркетплейсом NFT GameStop
На головній сторінці маркетплейсу GameStop представлені творці, ігри та колекції NFT. Серйозний користувач може підключити свій гаманець Ethereum і створити ключ ImmutableX. Користувачі можуть переміщатися по сайту за допомогою опцій меню, де вони отримують доступ до всесвіту ігор і колекцій NFT.
Користувачам доступна статистика про найбільш популярні активи та обсяги торгів ними. Ці дані можна переглянути по кожній колекції та по кожному автору, щоб визначити найвідоміших творців на платформі.
Користувачам також надається велика кількість інформації про NFT, гаманці, рішення другого рівня і, що більш важливо, про те, як можна стати творцем на платформі GameStop. Користувачам також доступні відеоролики з покроковими інструкціями.
Таким чином, веб-сайт GameStop чітко орієнтований як на користувачів Web2, так і на користувачів Web3. Він пропонує руку допомоги тим, хто відчуває себе пригніченим подорожжю користувача Web3, і спрощує процес адаптації.
Яку користь отримують творці та розробники ігор?
Спільнота — це ключ до успіху будь-якої платформи Web3. Сприятлива для творців та розробників ігор екосистема має вирішальне значення для досягнення мережевого ефекту на платформі.
Творці та ігрові студії можуть отримати вигоду від двох ініціатив, спрямованих на розвиток спільноти, як описано нижче:
Ці ініціативи в поєднанні з партнерством з кіберспортивними організаціями, яке GameStop налагодив, можуть принести користь спільноті творців на платформі. В результаті цих зусиль як колекціонери, так і творці NFT та ігрового контенту отримали величезну вигоду. Це допомогло досягти мережевих ефектів на платформі.
Ігровий супердодаток Web3 проти OpenSea
Де-факто лідером NFT-маркетплейсів є OpenSea. Порівняно з ним GameStop ще має пройти довгий шлях, але він демонструє значні ознаки зростання для раннього NFT-ринку порівняно з іншими учасниками.
OpenSea розпочала свій шлях у 2017 році, а GameStop запустила свій маркетплейс лише нещодавно. Тому порівняння питомої економіки між цими двома платформами може бути несправедливим. Навіть за найкращого сценарію обсягів торгівлі обсяг транзакцій GameStop за весь рік був би меншим, ніж обсяг транзакцій OpenSea за місяць.
Стратегія GameStop полягає в тому, щоб задіяти свою користувацьку базу геймерів. GameStop запустив синергетичні продукти та послуги разом з ринком, прагнучи залучити користувачів та утримати їх. GameStop працює над тим, щоб стати ігровим супер-додатком у світі Web3, який дозволить користувачам GameStop мати "єдиний магазин" для всього, що пов’язано з іграми Web3.
Майбутнє NFT-ринку GameStop
Весь NFT-простір зазнав падіння обсягів та ринкової капіталізації під час ведмежого ринку. Жодна платформа не застрахована від такого падіння. Однак, коли ринок відновиться, досконаліша модель і підхід можуть допомогти GameStop стати лідером у цьому просторі.
Більшість ринків невзаємозамінних токенів сьогодні, як правило, відрізняються кращим користувацьким інтерфейсом, моделями роялті, стимулюванням токенів або комісійними моделями. Однак GameStop застосував унікальний підхід до цього сектору, створивши специфічний для екосистеми досвід. Це дозволило б їм створювати структури на замовлення, яких вимагає ігровий світ.
Таке розділення моделей ринків незабаром може стати нормою, оскільки екосистемні або галузеві ринки можуть відібрати частку ринку NFT у більш загальних платформ, таких як OpenSea. Незважаючи на те, що GameStop пізно вийшов на цей ринок, він може незабаром стати головною силою, з якою доведеться рахуватися, оскільки очолив процес розділення.