Федеральна торгова комісія США (FTC) закликала підприємців "тримати заяви про штучний інтелект під контролем".
За даними відомства, в описі продуктів бізнеси часто безпідставно вживають фразу "на базі штучного інтелекту" та інші її варіації.
"Одне можна сказати напевно: це маркетинговий термін. […] Деякі рекламодавці не зможуть утриматися від надмірного використання і зловживання ними", — заявили в комісії.
У відомстві попередили, що подібні твердження можуть вважатися "помилковими або необґрунтованими". FTC закликала маркетологів перевіряти рекламні матеріали за кількома критеріями:
- перебільшення можливостей — заяви про продуктивність оманливі, якщо вони не підкріплені фактами;
- протиставлення звичайного і ШІ-продукту — потрібні докази для порівняльного твердження;
- ризики — необхідно нести відповідальність за непередбачувані результати роботи алгоритмів;
- безпосередня наявність технології — використання інструментів зі штучним інтелектом у процесі розробки не те саме, що ШІ-продукт.
У FTC нагадали, що під час перевірки регулятори можуть зазирнути "під капот" і проаналізувати інші матеріали, щоб переконатися в правдивості рекламних обіцянок.
"Вам не потрібна машина для передбачення того, що може зробити Федеральна торгова комісія, коли ці заяви не підтверджуються", — підсумували у відомстві.
Це не перша заява FTC щодо ШІ. У квітні 2021 року регулятор випустив керівництво, в якому основна увага приділялася справедливості та рівноправності, а також маркетингу.
Нагадаємо, у вересні 2022 року Федеральна торгова комісія США пообіцяла захистити гіг-працівників від дискримінаційних алгоритмів.
У серпні FTC запустила процедуру регулювання технологій спостереження, алгоритмів і забезпечення безпеки даних.
У вересні 2021 року сенатори від демократичної партії закликали комісію розслідувати рекламні заяви Tesla про безпілотне водіння.