Posted inДослідження та аналіз

Творцям «м’ясної криптовалюти» Bacoin пригрозили судовими розглядами

token_1024

27-річний IT-працівник зі штату Мічиган Кірк Стіл заявив, що ще 2014 року вигадав концепцію криптовалюти Bacoin, яку компанія-виробник м’яса Oscar Mayer нині використовує під час рекламної кампанії. У зв’язку з цим Стіл відправив HelloWorld Inc., що займається відповідним промо-заходом, листа з вимогою припинити акцію і пригрозив судовими розглядами, повідомляє Motherboard.

За словами Стіла, незважаючи на те що його власний бекоїн-проект далекий від завершення, він вирішив вжити заходів проти кампанії Oscar Mayer через явно жартівливу природу рекламної кампанії. Водночас свою монету Стіл створював, щоб потенційно принести реальну користь.

"Я думав, що бекоїн може стати непоганим способом для якоїсь місцевої мічиганської компанії привернути до себе увагу. Моєю першою реакцією на кампанію Oscar Mayer було "вау, це круто", але потім я зрозумів, що це фейк. Не думаю, що за нею стоїть якийсь блокчейн. Якщо вони підкинуть мені річний запас бекону, то, мабуть, на цьому питання і закриємо. У цій ситуації я виступив на захист простих людей, але не думаю, що зможу дозволити собі адвоката, щоб запустити процес по-повній" , — зазначив Стіл у телефонній розмові.

Згодом представник Kraft Heinz, материнської компанії Oscar Mayer, заявив, що в корпорації "повністю впевнені в унікальності рекламної кампанії Bacoin", і фірма вже зв’язалася зі Стілом.

Незабаром після цього житель Мічигану повідомив Motherboard, що знайшов спільну мову з компанією.

"Вони внесуть пожертвування від мого імені в мічиганську некомерційну організацію The Geek Group National Science Center. Також компанія пообіцяла надіслати до мого будинку "Сосискомобіль" із безкоштовним беконом, щоб порадувати моїх дітей. Не знаю, скільки бекону я отримаю, але вони точно надішлють всякого добра" , — розповів Стіл.

Нагадаємо, раніше ForkLog уже розповідав про рекламну кампанію Oscar Mayer, засновану на "м’ясній криптовалюті" Bacoin, підкріпленій шматочками бекону. Крім того, Oscar Mayer — уже не перша продуктова компанія, що використовує криптовалюту в рекламних цілях. Так, у середині січня канадське відділення KFC уже намагалося виманити Сатоші Накамото "Біткоїн-баскетом" з куркою.

Підписуйтесь на новини ForkLog у Telegram: ForkLog Live — уся стрічка новин, ForkLog — найважливіші новини та опитування.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *