Компанія змінила свою назву 28 жовтня 2021 року, що відображає зростаючі амбіції вийти за рамки соціальних медіа, у Web3 та метапростір.
Минуло трохи більше року відтоді, як гігант соціальних мереж Facebook провів ребрендинг під назвою Meta на конференції Facebook Connect 28 жовтня 2021 року.
Зміна назви відображала зростаючі амбіції компанії вийти за рамки соціальних мереж у світ Web3, криптовалют, невзаємозамінних токенів (NFT) та метапростору — віртуальних світів, де споживачі, ймовірно, проводитимуть більше часу як для роботи, так і для розваг.
Компанія була зайнята.
У грудні 2021 року Meta дебютувала зі своїм проектом віртуальної реальності в соціальній мережі Horizon Worlds, а також відкрила рекламу для більшої кількості криптореклами на Facebook.
У квітні 2022 року з’явилися повідомлення про те, що компанія розглядає можливість створення цифрової валюти, призначеної для використання у внутрішньому метапросторі, під назвою Zuck Bucks, хоча відтоді жодних оновлень щодо цього проєкту не було.
У травні компанія подала п’ять заявок на реєстрацію торгової марки для платформи обробки платежів з підтримкою криптовалют і цифрових активів під назвою Meta Pay.
У вересні 2022 року компанія оголосила, що 2,9 мільярда користувачів матимуть можливість публікувати цифрові предмети колекціонування та NFT, якими вони володіють, у Facebook та Instagram у 100 країнах, прив’язавши свої гаманці.
Тим часом, 11 жовтня Meta оголосила про партнерство з технологічним гігантом Microsoft, щоб перенести низку продуктів Microsoft Office 365 на платформу віртуальної реальності (VR) Meta, щоб спробувати заохотити інші компанії до роботи у віртуальному середовищі.
Однак рік не обійшовся без викликів, особливо коли мова йде про амбіції компанії у сфері метапростору.
Минулого тижня генеральний директор і засновник Altimeter Capital назвав інвестиції Meta в метапростір у розмірі від 10 до 15 мільярдів доларів на рік "надвеликими і жахливими".
Звіт Meta за третій квартал, схоже, лише посилив ці побоювання: ціна акцій компанії впала на 23,6% після його оприлюднення, а підрозділ Meta, що займається дослідженнями та розробкою віртуальної реальності, Reality Labs, зазнав цього року збитків на суму 9,44 мільярда доларів США.
Багато хто також може пам’ятати фіаско Meta з Ейфелевою вежею, коли зображення аватара генерального директора Meta Марка Цукерберга, який стояв перед віртуальною Ейфелевою вежею, було висміяно через тьмяну візуальну складову.
Тим часом, у звіті The Wall Street Journal від 15 жовтня повідомлялося, що компанія скоротила щомісячну цільову кількість активних користувачів для Horizon Worlds більш ніж удвічі, що свідчить про те, що флагманська метаплатформа компанії "не справляється".
Цукерберг торкнувся цієї проблеми під час дзвінка з приводу прибутку за третій квартал 26 жовтня, зазначивши, що "ми ітеруємо у відкритому доступі" і що соціальна метаплатформа все ще є "ранньою версією".
"Це свого роду жива платформа раннього продукту, яка швидко розвивається, але, очевидно, їй належить пройти довгий шлях, перш ніж вона стане такою, якою ми прагнемо її бачити", — сказав генеральний директор.
Тим не менш, технологічний гігант продовжує просувати свій наступ на Web3 та інші проекти, включаючи штучний інтелект, і Цукерберг зазначив під час телефонної розмови, що "ми на правильному шляху з цими інвестиціями", і компанія "повинна продовжувати інвестувати значні кошти в ці сфери".
Нещодавно компанія представила свою останню гарнітуру віртуальної реальності Meta Quest Pro під час віртуального заходу 11 жовтня, а також партнерство з Microsoft і нову комп’ютерну платформу від Reality Labs.
"Робота в метапросторі — велика тема для Quest Pro. Є 200 мільйонів людей, які щороку отримують нові комп’ютери, переважно для роботи".
"Наша мета для лінійки Quest Pro на найближчі кілька років — дати можливість все більшій кількості цих людей виконувати свою роботу у віртуальній і змішаній реальності, зрештою, навіть краще, ніж на ПК", — сказав Цукерберг.
"Між механізмом пошуку штучного інтелекту, нашими платформами для реклами та бізнес-повідомлень, а також нашим майбутнім баченням метапростору — це три сфери, на яких ми дуже зосереджені", — додав він.