Posted inТехнології блокчейн

DoorDash запускає АІ-бота, який прийматиме замовлення клієнтів на винос

У години пік АІ-система DoorDash розвантажить ресторани, автоматично відповідаючи на вхідні телефонні дзвінки.

DoorDash запускає ШІ-бота для прийому замовлень клієнтів на винос

Платформа доставки їжі DoorDash інтегрує технологію штучного інтелекту для своїх клієнтів-ресторанів, в результаті чого клієнти будуть передавати свої замовлення ботам на основі штучного інтелекту замість зайнятого штатного персоналу.

Згідно з повідомленням DoorDash від 28 серпня, нова система голосових замовлень на основі ШІ відповідатиме на телефонні дзвінки клієнтів, які будуть доступні для обраних операторів.

Звіт компанії "Тенденції онлайн-замовлень в ресторанах у 2023 році" показав, що, хоча 20% клієнтів вважають за краще замовляти їжу по телефону, до 50% дзвінків клієнтів залишаються без відповіді, що призводить до значних нереалізованих втрат для ресторанів.

"Клієнти очікують від ресторанів більшого, а ресторани, у свою чергу, очікують від нас ще більш технологічних рішень, включаючи підтримку телефонних каналів для зустрічі з клієнтами там, де вони роблять замовлення", — говорить керівник відділу продуктів і дизайну DoorDash Раджат Шрофф.

Згідно із заявою, DoorDash поєднуватиме в собі поєднання штучного інтелекту та людських операторів, щоб гарантувати, що на всі дзвінки клієнтів будуть відповідати в короткі терміни, що дозволить ресторанам не відставати від підвищеного попиту в години пік.

Крім того, в DoorDash заявляють, що їхня система ШІ зможе забезпечити персоналізоване обслуговування клієнтів, відповідаючи на дзвінки кількома мовами.

DoorDash запускає АІ-бота, який прийматиме замовлення клієнтів на винос

За останні два роки популярність сторонніх додатків для доставки їжі значно зросла. Звіт компанії показав, що 34% респондентів починають процес замовлення їжі з перегляду сторонніх додатків, таких як DoorDash або UberEats, що більш ніж удвічі перевищує показник 15% у 2021 році.

Система замовлень зі штучним інтелектом також надаватиме клієнтам потенційні рекомендації щодо того, як доповнити їхнє замовлення — цей крок, на думку DoorDash, збільшить загальні продажі ресторанів.

У травні мережа ресторанів швидкого харчування Wendy’s здійняла хвилю, коли оголосила, що впровадить чат-бота на базі ШІ під назвою "Wendy’s FreshAI", який прийматиме замовлення від клієнтів, що замовляють їжу на виїзді.

Зберіть цю статтю як NFT, щоб зберегти цей момент в історії і показати свою підтримку незалежній журналістиці в криптопросторі.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *